W kontekście innowatora liczą się tak naprawdę trzy elementy: Ludzie, Przestrzeń oraz Proces. To, gdzie tworzysz i z kim tworzysz, nie jest bez znaczenia. Dlatego druga część warsztatów kreatywności dla studentów AGH i UJ, nastawiona w dużej mierze na prototypowanie, odbyła się w miejscu niezwykłym, w którym już sama atmosfera nastraja do działania: w krakowskiej Wytwórni.
Podczas sobotnich warsztatów studenci ćwiczyli komunikację w grupie, odkrywali nieograniczone możliwości w problemach i uczyli się zamieniać wady w zalety. Producenci gier komputerowych wiele mogliby się nauczyć od naszych studentów, którzy nawet z nie działającej gry potrafili "wyciągnąć pozytywy" i stworzyć hit ;)
W trakcie kreatywnej soboty nie zabrakło także Design Thinking "w pigułce" - w bardzo dynamicznym ćwiczeniu, znanym na Stanfordzie jako "Project zero", studenci mieli okazję poczuć magię poszczególnych etapów procesu.
Dziękujemy Wytwórni za gościnne przyjęcie, a wszystkich zapraszamy do obejrzenia galerii zdjęć z wydarzenia na naszym facebooku.
Pozdrawiamy!
CC
Brak komentarzy:
Prześlij komentarz